Morgonmys på da Matteo.

Idag är det fredag och det obligatoriska morgonmyset har stått på schemat.

Idag gjorde vi en liten tvist på morgonmyset. Isället för att hänga på vårt egna café så begav vi oss ner till Christian och Per på da Matteo. Vi har fick en fantastisk frukost som bestod av nykärnat smör, pinfärskt surdegsbröd av alla dess slag, olika sortes gudomliga ostar och marmelad som smekte gommen.
Detta var en riktigt höjdare, näääästan lika god som vår egen, men bara nästan.


Vi vill passa på att önska alla en trevlig helg och påminna er om att vi kör vår härliga brunch hela helgen.

//Jill









Kommentarer
Postat av: Madde (en gammal BIT byportare)

Hej Jill och Johanna!

Idag har jag äntligen fattat var ert mysiga fik ligger! Christel (Titti) berättade för mig att ni hade öppnat fik i Göteborg och visade mig bloggen för ett bra tag sen och jag har hållt ögonen öppna efter det och som sagt IDAG dök det upp! Hade tyvärr bråttom och hade inte tid att gå in.... men snart så, snart kommer jag och köper en baguette med kräftstjärtar och en stor härlig kaffe!;)

Hade bra och ses då!

Massa kramar Madde

2010-06-12 @ 20:06:17
URL: http://madeleinbremer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0